Bak Bakalım Blogumda Var mı?

6 Ocak 2017 Cuma

#maviyleprojectpan Sonuç Raporu

Eveeeet, geldik Ekim ayında 25 blogger arkadaşımla birlikte başladığımız #maviyleprojectpan sonuçlarını gözler önüne sermeye :)

Dönem dönem kendi başıma gerçekleştirdiğim PP çalışmalarıma bu defa blogger ve instablogger arkadaşlarım da dahil olmuş ve "Birlikten güç doğar" sözünü doğrularcasına gayet iyi ve hızlı bir giriş yapmıştık projeye. Bir kısmı kendi kendine koptu projeden ama kalanlar birbirimize yettik bence :)

Kırmızı Rujlu Blog, Zeynep, Ece, Elitsalemcadısı, Duygunun Blogu, Ausse Başak, bloglarında sonuç raporlarını paylaşan arkadaşlarım.

Benim 3 aylık dönemin sonunda vedalaştığım ve hala benimle kalanlara göz atacak olursak;
Bu fotoğraftaki ürünlerden, sadece Avon göz makyajı temizleyicisi kaldı. Onu da yarıladığıma göre bitmiş sayarız değil mi :)
Bu fotoğraftaki ürünlerden ise Freeman ve Avon markalı maskeler kaldı. Bence proje hatası; çünkü projeme 4 maske koymuşum, bunlardan biri zaten ömür törpüsü. Kalanlar yeni projeye dahil edilecekler.
Gramaj olarak az ya da numune ürünler gibi göründüklerine bakmayın, inanın düzenli kullanmama rağmen zor bitirdiklerim.
Bu fotoğraftaki ürünlerdense Fruttini vücut losyonu ve Kaufmann el kremi neredeyse bitmek üzere. PureCoconut hindistan cevizi yağı ve Moshos Garden krem ise, ikamesini ancak bitirebildiğim için proje boyunca kullanmaya sıra gelmeyenlerden.
Kalan 4'lüyü artık görmek istemiyorum ama bir türlü bitmeyenlerden...
İşte bu da bazı kalanların kalma sebebi :) O kadar büyük gramajlı ve neredeyse hiç kullanılmamış ürünlerdi ki, bitirmek için bayağı zorlandım. Neyse ki bittiler :)
Bir proje hatasını da projeme çok fazla nemlendirici krem koymakla yapmışım. Bitmediler elbette. Bu arada clinique güneş kremini de, SKT'si yaklaşmış başka bir güneş kremi bulduğumdan bununla değiştirdiğim için neredeyse kullanılmadı. Fa roll-on ve Perfect Purity ağız çalkalama suyu ise yarılanmış durumda.
Bitemeyenlerin bitmeme nedenlerini yazmama gerek yok sanırım :) Kullan kullan bitmiyorlar, bunlara 3 ay yeter mi? Ama kullandım ya sürekli, önemli olan o ;)
Hemen yukarıda kurduğum cümleyi bu fotoğraf için de kullanmak istiyorum :)
Ve son fotoğrafta kalanlar ise yarılandı ve bayağı azaldı.

Toplam 62 ürünle başladığım çalışmamda tamamen vedalaştığım ürün sayısı 31 Yani bu kadar üründen, proje hatalarına rağmen yarısıyla vedalaşmış olmam yine de başarıdır bence. Kalanları da kullana kullana gramaj olarak yarıladığıma göre yeni projeme dahil ederek kısa sürede onları bitirmem yine beni mutlu edecek.

Sonuç olarak; 3 aylık süre zarfında en az bu kadar ürün bitirebilirsiniz arkadaşlar :) Çekmece dolap karıştırmaya ve yeni ürünler seçerek benimle yeni bir çalışmaya imza atmaya var mısınız? Pazartesi günü yeni PP çalışmam blogumda olacak, beklerim.

Not: Bu arada, #maviyleprojectpan çalışmama katılan dostlar; bitirme projesi sonrası yayınlarını buraya yorum olarak bırakabilir misiniz lütfen? Bloglarınıza bakacağım ve instagram hesabımda da etiketleyeceğim ama gözden kaçırma olasılığına karşın sizden böyle bir ricada bulunuyorum. Sonuçta hepimizin ortak başarısı bu :)

Mutlu hafta sonları...

18 yorum:

  1. Utancımı yenip yazabilirsem yorum da bırakıciim :))) Valla sğpersin, hele de o renkli kozmetikler!!! Tebrikler, alkışlar, konfetiler!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, sen de harikaydın, gerçekten. Hele ki senin yeni ürün deneyimleme aşkının katbekat fazla olduğunu sayarsak hiç utanılacak bişiy görmüyorum ben. Renkli kozmetiklerini bile bayağı tükettin :)
      Yenisine bekliyorum diycem ama istemiyorsun :)

      Sil
  2. İlknur'cuğum tebrikler! Bence gayet başarılısın😊 Benim güncelleme yazım haftaya çarşamba yayınlanacak😍 Sonra tabi ki devam diyorum, seninleyim😊😊 Öpüyorum❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Blanacım, bence hepimiz de gayet iyiydik :) Tabii ki bekliyorum ben de yazını, çok öptüm :)

      Sil
  3. aslında baya başarılı olmuş proje sayende ben de baya ürün bitirdim makyaj ürünlerinin bazılarını ise ciddi şekilde eksilttim. değişik ürünlerle pp yapmaya devam edeceğim bende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, izledim ben de. Hele o Max Factor far paletini hunharca kullandığını gördüğümde :) Yenisine başladım, beklerim Audrey :)

      Sil
  4. vay canına baya ürün bitirmişsin canım :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. İzninle seni alkışlıyorum!!! İnanmazsın ama ben hiçbir ürünü bitiremedim :((( Üstelik de sadece onları kullanmama rağmen.... Yazı yazacaktım ama hiçbiri bitmeyince yazmanın bir manası yok diye düşündüm. Utandım şu an hepi topu 5 ürün filan koymuştum ama ben başta dedim bitmez diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Dilekçim, birkaç proje hatası yapmışım ama olsun, elimden geleni yaptım bitirmek için :)
      Yok canım ne utanması :) Sen de bayağı kullanmışsındır eminim :)
      Hadi gel yenisine katıl. Mutlaka bitirmek istediğin cilt bakım ürünü, şampuan 1-2 oje vardır ;)

      Sil
  6. Vallahi bravooo :) Harika bir proje oldu .Bende son final yazısını yazdım :) Yeni projenizi merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Nisacım, sizlerin de katılımıyla bomba gibi bir peojeye imza attık bence :)
      #maviyleprojectpan2017 başladı, bekliyorum :)

      Sil
  7. Bitenleri görünce gözlerimden kalpler çıktı tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke biraz daha bitseydi diyorum ben de :)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  8. Vallahi tebrikler çok büyük başarıyla bitirmişsin PP'yi! Ben adeta rezil biçimde başarısız oldum ama dersimi aldım. Bir dahakine deli gibi renkli kozmetik koymayacağım. Hem bitmiyor hem kısır dögüde hissettirip makyajın eğlencesini azaltıyor. Biraz geç olmakla birlikte final yazısı blog'da olacak yarın. :)
    Bir dahaki PP'de katılan herkese şimdiden başarılar, katılmışlara da geçmiş olsun dileklerimle =)
    Sevgiler!
    Zeynep

    glamsight.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Zeynepçim, yoo bence gayet iyiydiniz hepiniz. Çaba sarfetmeniz bile yeterliydi aslında. Çok aldık zamanında ve hala da alıyoruz birkaç tanzesini bile zorlayarak da olsa bitirmek bence başarı :)
      Sevgiler...

      Sil
  9. Muhteşem bir projeydi bence.Pek çok üründen kurtulup rahatladınız .Bende öylece bakakaldım size ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke sen de katılabilseydin bize Filizcim, sayı ve ürün seçimi sana ait. Yenisini düşünürsün belki ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...