Bak Bakalım Blogumda Var mı?

13 Temmuz 2015 Pazartesi

SON YILLARIN ESTETİK TRENDLERİNDEN BİRİ: DOLGU

Dolgu enjeksiyonları, cilt güzelleştirme için en çok tercih edilen medikal estetik girişimlerden biridir. Her bölge için farklı çözümler sunan ve genellikle hyalüronik asit bazlı olan bu maddeler yaşlanmanın en belirgin olduğu yüz için kullanılıyor.

Shambala Clinic Medikal Direktörü Estetik Plastik Ve Rekonstrüktif Cerrahi Uzmanı Opr . Dr Serdar Bora Bayraktaroğlu. dolgu enjeksiyonlarının dudak, meme, kaş, çene, burun, göz çevresi gibi vücut bölgelerinde; yara ve akne izlerinin giderilmesinde ve vücuttaki bazı asimetrilerin düzeltilmesinde, yaşlılık izlerinin ve yaş ilerledikçe yüzde oluşan doku kaybı nedeniyle çökmelerin giderilmesinde kullanıldığını belirtirken , yaklaşık on dakika süren bu işlemin hemen ardından farklılığın gözlenebildiğini ekledi.

Farklı dolgu materialleri mevcuttur. Bunların bir kısmı kalıcı bir kısmı ise geçici dolgulardır.
Yüzde tercihinin geçici bir dolgu materiali olan hyaluronik asit uygulamaları olduğuna dikkat çeken Op Dr Serdar Bora Bayraktaroğlu , dolgunun etki süresi dolgu yapılacak alana ve dolgu içeriğine bağlı değişkenlik gösterdiğini 6 ay ve 2 yıl arasında geçici dolgunun etkisini koruduğunu belirtti.
Dolgu uygulamalarında işlemin etkinliği kadar güvenirliği de göz önüne alınmalı ve mutlaka uzman bir hekim tarafından yapılmalıdır.

8 yorum:

  1. Özellikle kilo verdikten sonra yüz gevşemelerinde iyi olacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcılığı da süre olarak fena değil...

      Sil
  2. Dudaklarım için istiyorum ama kararsızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanıyorum, kesin karar vermek için uzmanlardan bilgi almalısın tatlım....

      Sil
  3. Ya duruşları güzel oluyor, seviyorum valla :)

    YanıtlaSil
  4. Dolgu, botox gibi işlemler benim son zamanlarda çok ilgimi çekiyor. İyi bir hekim bulup, ben de yaptırmayı istiyorum.

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...