Bak Bakalım Blogumda Var mı?

11 Ocak 2015 Pazar

Blog Satışı

Geçtiğimiz haftalarda artık kullanmadığım/daha önce hiç denemediğim ve kullanmadığım/cildime uygun gelmeyen/ vs. tüm ürünleri ayırmaya başladım. Önemli kısmını birilerine hediye ettim, bir kısmını da blogumda satışa sunmaya karar verdim. Ürünlerle ilgili bilgileri, fotoğraf yanında belirteceğim. Fiyat olarak gerçekten çok cüzi rakamlar belirledim, hem alım kolay olsun hem de elimden çıkması.

Soru ve alışveriş için worldsameworld@hotmail.com'dan ya da buradaki yorum kısmından bana ulaşabilirsiniz. Ödemeler, havale/EFT yoluyla yapılacaktır. İade kabul etmiyorum. Bu yüzden aklınızda soru işareti kalmaması için bol bol soru yöneltin bana. Zaten fiyatları çok düşük tuttuğum için pazarlık ya da indirim de istemeyin lütfen. Kargo, alıcıya aittir.

Satışa koyacağım ürünler; herhangi bir marka/firmadan gönderilmiş ürün vs değildir.  

Ayrıca, ekleyeceğim ürünlerin devamı geldikçe bu sayfayı güncelleyeceğim, bu nedenle takipte kalmanızı öneririm. Ürünleri daha net görebilmek için fotoğrafların üzerine tıklamanız yeterli.

1- Kahverengi Çanta:  Deridir. Sadece birkaç kez kullanıldı, gerçekten çok temiz. 45,00 TL'ye almıştım. Fiyatı: 20,00 TL

SATILIK, 2.el, deri, çanta, taba

2- Siyah Rugan Çanta: Fotoğrafta küçük görünmüş ama büyük bir çanta. 2 kez kullanıldı. Fiyatı: 20,00 TL

satılık, rugan, çanta, indirim

3- Yazlık Hasır Çanta: Hiç kullanılmadı. Fiyatı: 5,00 TL

SATILIK, HASIR, YAZLIK, çanta, ucuz, indirim





4- Canzone Yazlık Terlik: Hiç kullanılmadı. İnce yapılı 36 numara ayak için. Fiyatı: 20,00 TL

YAZLIK, terlik, topuklu, ucuz, satılık, indirim


5- El Örgüsü Boyunluk: Hiç kullanılmadı. Fiyatı: 5,00 TL

boyunluk, el örgüsü, siyah



6- Anew Clinical- İnce Çizgi Görünümünü Dolgunlaştırıcı Kalem: Hiç kullanılmadı. Fiyatı: 15,00 TL

AVON, ANEW, İNCE ÇİZGİ, SATILIK


Not: Ekleme yapılacaktır...


6 yorum:

  1. Ne güzel düşünmüşsünüz evde işimize hiç yaramayan herhangi bir şey, bir başkası için gerekli olabilir. Ziyaretiniz için teşekkürler.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle düşündüm ama sanırım ihtiyaç yok pek :))
      Sevgiler...

      Sil
  2. merhabalar :) sally hansen tırnak eti giderici satıldı mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Hayır, henüz satılmadı. worldsameworld@hotmail.com adresimden bana ulaşabilirsiniz.

      Sil
  3. avonun mat rujlari satildi mi ?

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...