Bak Bakalım Blogumda Var mı?

6 Mart 2014 Perşembe

Beemy Honey- Yüz Temizleme Jeli

Geçtiğimiz Kasım ayında bir blogger etkinliğine katılmıştım. Sponsor firmalardan biri olan Lila Kutu'nun bizlere hediye ettiği Lila Kutu içerisinden bu minik boy temizleme jeli çıktı. Elimdeki temizleme ürünüm bittiğinde hemen bu jeli denemeye başladım.


Şişesi üzerinde ürünün, % 98,3 doğal olduğu yazıyor. İçeriğinde petrokimyasal maddeler, parafin, paraben, silikon, SLS ve SLES bulunmuyor.


Jeli bitirmek üzereyim. Cildi  güzel temizliyor, makyajdan da kesinlikle kalıntı bırakmıyor. Bal özlü olmasının etkisiyle, kullanım sonrası cildi germiyor ve kurutmuyor. Hatta aksine, temizleme sonrası cildinizi yumuşacık yapıyor.



Ürünün tek rahatsız olduğum yönü; kokusu. Cilt ve makyaj ürünlerinde bal kokusundan hiç mi hiç hoşlanmıyorum. Fakat, cildimi güzel temizlediği ve sonrasında da yumuşacık yaptığı için bu yönünü görmezden geliyorum.

Jelin orjinal boyu 300 ml ve pompalı şirin bir şişesi var. Fiyatı da indirimsiz 23,90 TL.



Bal kokusundan rahatsız olmayan ve doğal temizleyici arayışında olanlar Lila Kutu'dan satın alabilirsiniz ;)

4 yorum:

  1. Bu ürünü bende çok severek kullandım :)
    Tekrar alabilirim elimdekiler biterse :)
    Bal kokusunu da severim

    YanıtlaSil
  2. ben de yorumlar üzerine aldım bu ürünü. çok memnunum. ilk kullandığımda kokusu rahatsız etmişti ama sonra alıştım :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...