Bak Bakalım Blogumda Var mı?

4 Mart 2013 Pazartesi

Avon- Durulanmayan Saç Bakım Kremi

Avon kataloglarında çok çok uzun zamandır satışta olan ve benim de severek kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum bugün.
Günlük kullanıma uygun, saçlarınıza bakım yaparken aynı zamanda misler gibi kokmasını sağlayan bu ürün uzun zamandır favorim.Özellikle yıkama sonrası saçlar, ıslak-kuru ya da nemliyken saç diplerine yedirmeden uygulanabilen bu ürün, benim saçlarımda gerçekten çok iyi bir etki bırakıyor. Saçlarımın elektriklenmesini önlüyor, saç uçlarımın kırılmasını kesinlikle engelliyor, saçlarımı kolayca açıyor ve saçlarımın bakımlı ve sağlıklı görünmesini sağlıyor.
 Ürün içeriği, merak edenler için yukarıdaki fotoğrafta.
Sıvı formda ve kremsi yapıda olan bu ürünü ben ayrıca saçlarıma şekil vermek için jöle niyetine de kullanıyorum. Hem saçlarıma bakım yapıyor, hem saçlarımın kolaylıkla şekle girmesini hem de  şeklinin kalıcı olmasını sağlıyor. Etkisi günlerce süren mis kokusu ise satın almamda diğer büyük etken :)
İndirime girdiğinde 3,50 TL'ye gören fiyatı, 250 ml'lik gramajıyla uzun süre kullanılması ve gerçekten başarılı olması nedeniyle almamanız ya da denememeniz için bir neden yok ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...