Bak Bakalım Blogumda Var mı?

27 Aralık 2012 Perşembe

Mini Mini Alışverişler

Hem elimdeki fazla fazla stok ürünler, hem de hali hazırda kullandığım ürünlerin bana yetiyor olması nedeniyle çok sık alışveriş yapmıyorum. Yaptığımda da gerçekten ihtiyacım olan ürünleri satın alıyorum. Dolayısıyla her açıdan karlı bir durum sözkonusu benim için; elimdekileri bitirip taze bittiler postlarımı zenginleştiriyorum, çokluktan kullanmaya sıra gelmeyen ürünler bir bir elime geliyor, son kullanma tarihleri geçmeden stoklarımı eritmiş oluyorum, para harcayacaksam da nedeni yakında doğacak olan miniğim oluyor :))
Son dönemlerde kendim için yaptığım mini mini alışveriş ürünlerim aşağıda:
Watsons'dan 10'lu aplikatör set, pure beauty marka göz maskesi ve golden rose marka, kahve tonlarda 3 adet oje.
Bunlar da BİM alışverişimden. Pofuduk terliklerden numarası ayağıma uyan ve gerçekten diğerlerine fark atacak kadar güzel olan bu cicileri ve akat gardi oje kurutucuyu görür görmez kaptım.

Arada böyle az parçalı alışveriş yapmak da keyifli oluyor sanki, fazla fazla alınca insan ne aldığını bile unutabiliyor bazen, ne dersiniz :))

4 yorum:

  1. pure beauty maskenin yorumunu bekliyorum ben de bakıp bakıp almadım da bunu çünkü..

    YanıtlaSil
  2. panduflarda beyaz kullanımı çok zor oluyordur güle güle kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
  3. Audreycim, gözümün önünde duruyor, unutmayayım diye :)) Hemen kullanıp yorumluyorum ;)

    Ceydacım, çok tşekkürler. Evet, beyaz olduğu için kullanımı zor olacak çooook sevimli değil mi?
    :))

    YanıtlaSil
  4. evet çok tatlılar..bu arada bende dikiş dikiyorum..bloğum var..uğramak istersen :)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...