Bak Bakalım Blogumda Var mı?

1 Şubat 2011 Salı

Taze Bittiler-4

Ben size dememiş miydim, taze bittiler sayesinde stoklarımı eritmeye başladım, ürün kullanma sıklığım düzene girdi, bu sayede alacağım yeni cicilere yer açılacak diye? İşte "Taze Bittiler" postunun dördüncüsünü yayınlıyorum. Mutluyum, gururluyum :))

1-Komili Duş Jeli: Orkide ve Vanilya özlü olan bu duş jeli de kalıcı ve buram buram kokulu değil. Ama cildimi kurutmadığını söylemeliyim.
2-Rare Gold EDP: Bu, Avon'dan aldığım ve benim mutlaka kenarımda köşemde bulunması gereken parfümüm. Kokusu tropikal çiçek kokusu tenimle uyumlu; ayrıca saatlerce de kalıcı. Kış için vazgeçilmezlerimden...
3-Planet Spa Vücut İçin Çamur Maskesi: Bu da Avon'un bir ürünü. Açıkçası çok memnun kalmadığım konusunda fikrim yok, çünkü düzenli olarak kullanmadım. Bir de bu tarz ürünler daha çok yazın kullanılmalı. Kışın tüm vücuda sürüp de bilmem kaç dakika beklemek pek akıl işi değil bana göre.
4-Avon Solutions Ageless Results Gece Kremi: Avon'un cilt bakımı ve kremleriyle aram pek hoş olmasa da bir de buna şans vereyim düşüncesiyle aldığım krem. Vaadi, cildi sıkılaştırarak ince çizgi görünümleriyle mücadele etmek. Bu kremin performansını iyi bulduğumu söylemeliyim. Ancak, tabii ki çok çok daha iyileri var. Uygun fiyatlı, günü kurtaracak kremler arıyorsanız bu krem sizin için ideal.
5-Avon Care Gliserinli El Kremi: Uzun yıllardır kullandığım el kremim. Bittikçe yenisini alırım, ayrıca fiyatı da çok çok uygun.
6-Avon Lenghts Mascara: Aaahh, ah diyorum başka birşey demiyorum. Kirpiklerimi ok ok eyleyen, dolgun gösteren, gözlerimi daha da açığa çıkarmasını bilen bu rimeli neden satıştan kaldırırsın bre Avon? Bitmesin diye gözünün içine baktım ama bitti :((
7-Eveline Tonik: Bu toniğin de performansı yüksek. Cildi gayet güzel temizliyor, gözenekleri açıyor, mis gibi de kokuyor. E daha ne olsun?
8-Avon Boyalı Saçlar İçin Şampuan: Gayet başarılı bir şampuan. Saçın rengini koruyor, kullandığınız andan itibaren saçı yumuşacık yapıyor ve gayet de iyi temizliyor. Bunun bir de saç kremi var ama sadece şampuan kullanmanız bile yetiyor bence. Bu şampuann ambalajı değişti ve şimdi sadece 250 ve 400 gramlık ambalaşjlarda satılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...