Bak Bakalım Blogumda Var mı?

30 Mart 2020 Pazartesi

Doktor Köpük Technospray - Çok Amaçlı Temizleme Spreyi

Malum Koronavirüs nedeniyle büyük bir çoğunluğumuz evdeyiz. Şu salgını sağ salim atlatırsak güneşli günler yakındır diyerek avunuyor; aynı zamanda biz çalışan kadınlar da evde iken ertelediğimiz, yarım bıraktığımız, hiç başlayamadığımız aklımızın bir köşesinde bekleyen ne varsa yapmaya başladık.(En azından ben öyleyim, yapmam gereken ne çok şey vardı...)

Elbette bu arada ev temizliğini de ihmal etmeyerek düzenli bir şekilde yapıyorum. Malum, ev işi nankördür ancak en azından bu aralar vaktim daha bol. Şu günlerde bana yardımcı olan temizlik malzemelerinden üst sıralara taşıdığım ve #MutluKadinGucluKadin etkinliğinde tanıştığım Doktor Köpük ise temizlik süremi kısalttığından bu aralar favorim...

Yerli firma üretimi Doktor Köpük; su bazlı ve suyun uygulanabildiği tüm yüzeylerde kullanılabiliyor. Kullanımı ise çok kolay. Kutuyu çalkalayın, 15 cm uzaktan yüzeye sıkın, birkaç dakika bekleyin ve ardından yüzeyi silin. 

Solvent içermeyen ürün, uygulanan yüzeye zarar vermediği gibi çevre dostu ve canlılara da zarar vermeyen formüle sahip. Ağır bir kokusu olmadığından soluma durumunda herhangi bir sorun yaratmıyor. 
Ben özellikle mutfak ve banyo temizliğinde kullandım bu spreyi. Ocak, lavabo, ayna, klozet gibi kir ve lekelerin yoğun olduğu yüzeyleri mis gibi temizledi.
...
Kir ve lekenin olabileceği, suyun uygulanabileceği aklınıza gelen her yerde kullanabileceğiniz ürün, yanınızdan ayırmayacağınız tam bir temizlik savaşçısı.  www.doktorkopuk.com sitesi ve instagram hesaplarından güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

13 yorum:

  1. Ay çok pratik bir ürünmüş bayıldım (:

    YanıtlaSil
  2. Bu ara sık sık temizlik ürünü inceleme yazısı okuyorum. Bu üründe denemeye değer :)

    YanıtlaSil
  3. Merak ediyorum ben bu ürünü. Kozmetik kadar temizlik ürünlerine de düşkünümdür.Sana kolay gelsin canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yasemincim, denemeni öneririm mutlaka :)

      Sil
  4. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  5. Dr. Köpük pratik bir ürünmüş gerçekten.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir paylaşım, başarılı olmak için başarısız ol başlıklı yazıma yapmış olduğunuz güzel yorum için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel paylaşım için :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...