Bak Bakalım Blogumda Var mı?

2 Mart 2011 Çarşamba

Taze Bittiler-5

Yine bir "Taze Bittiler" postuyla yeniden karşınızdayım. Bitirdiğim ürünleri sizlerle paylaşmaya ve tanıtmaya bayıldığımız sizlerle defalarca paylaşmıştım. Ve hatta bununla ilgili ayrıca bir burada bir post hazırlamıştım.
İşte Şubat ayında biten ürünler:
1-Opti Free Lens Solüsyonu: Bitirdiğim kaçıncı şişe hatırlamıyorum. Yıllardır güvenerek kullandığım, gözümde ya da lensimde herhangi bir sıkıntı yaratmayan solüsyon. Yalnız bu markayla ilgili bir sıkıntım oldu; şişenin kapağını değiştirmişler. Ve açması o kadar zor ki, sabahın kör vaktinde bu ürünü kullanmak için önce şişeyle cebelleşmek gerekiyor. Kapağını açmak için 2 defa başparmağımın tırnağını heba etmişliğim var.
2-Avon Likit Göz Farı(Jade): Likit rujlar gibi fırçalı kısmıyla göz makyajı yapılmaya çalışılıyor. Öyle diyorum, çünkü far gereğinden fazla likit, ayrıca alışmış olmalıyım toz farlara, kullanımı çok zor geldi bana.
3-Avon Likit Göz Farı(Pembe): Bu da pembe tonlarda bir likit far. Işıltısı ve kullanımının diğerine nazaran daha kolay olması nedeniyle diğerinden daha çok sevdim bunu. Ama yine de 2 ve 3 için; "neyse ki bittiler"
4-Lancome Hydra Zen Neurocalm Krem:  Numune olan bu ürünle ilgili deneyimlerimi burada paylaşmıştım. Normal boyunu tabii ki alırım, ama önce elimde bitirmem gereken 2 kremim daha var.
5-Eventone Fade Cream: Bu numunlerle ilgili deneyimlerim de burada
6-Avon Göz Makyajı Temizleyicisi: Bloglarda bu ürünü sevenlerin yanısıra kullanamayanların ve gözü yakması şikayetiyle memnuniyetsizliklerini bildiren çok kişi var. Fakat, bu ürün benim favorilerim arasında. Ne sıvı, ne de krem olmaması, makyajımı iyi temizlemesi ve gözlerimi yakmaması nedeniyle bitirdikçe yenisini alıyorum.
7-Olay Temizleme Sütü: Pamuğa biraz sürün ve bununla yüzünüzü temizleyin. Sonuç; tertemiz bir cilt. Gerçekten çok iyi temizliyor, misler gibi de kokuyor. Tavsiyemdir.
8-Carmina Dudak Kalemi: Kalıcılığı, rengi, sürümü ve yumuşaklığı çok çok iyi. Kullandığım renk;(Fotoğrafta pek net çıkmamış ama) bordo kahve tondaydı. Gerçekten çok başarılı bir marka ve kalemdi, görüldüğü üzere kalemi resmen sömürdüm.
9-Avon Canlandırıcı Fondöten(Almond): Daha önce kullandığım, yine Avon'un rahatlatıcı ve ışıltı veren fondöteninden çok çok daha iyi bir ürün. Kapatıcılığı çok iyi, sürümü kolay, ambalajı pratik ve kullanışlı... Memnun kaldım, bundan sonra fondötenim bu olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...