Bak Bakalım Blogumda Var mı?

2 Mayıs 2017 Salı

Ankaralı Anneler Macera Adası'nda...

Geçtiğimiz hafta sonu sevgili Ankara Anneleri'nin davetiyle Ankamall'de açılan Macera Adası'nı keşfe çıktık.

Aslında 2010 yılında eğlence sektöründe uzmanlaşmış bir firma olan Konsept İstanbul Ltd. Şti. tarafından kurulmuş, her yaşa hitap eden bir eğlence mekanı.
Özel olarak ithal edilmiş olan oyun alanlarıyla çocukların fiziksel gelişimlerine ve sosyalleşmelerine fırsat sunan mekanda, adrenalini bol aktiviteler yer alıyor. Aynı zamanda, eğitsel öğelerin de yer aldığı mekanda eğlenceli bir eğitim alanına da dönüşüyor.
Deneyimli ve güleryüzlü personellerin yer aldığı mekanda, gönül rahatlığıyla çocuğunuzu tek başına eğlenebileceği bir alan da var burada. Kafeteryada yemek molası verirken, kızımı bu mekandan alamadığım için aşağıda gördüğünüz alana bıraktım. Benim kişisel bilgilerim ve kızımın bilgilerini not alarak elime bir belge verdiklerinde, o belge olmadan bana bile çocuğumu teslim edemeyeceklerini söylediklerinde açıkçası içim çok rahat bir şekilde kızımı bırakabileceğimi anladım.
Mekan içerisinde yer alan Karakter Dükkanı'nda ise yok yoktu. Bu mağaza ile ayrıntılı bir yazım daha olacak ama lisanslı birçok ürünün bulunduğu mekanda mutlaka size ve sevdiklerinize hitap edecek ürünler bulunuyor.
Okul ve şirket etkinlikleri için biçilmiş kaftan da sayılan Macera Adası'nda aynı zamanda doğum günü vb. organizasyonlar da yapmak mümkün.

Macera Köprüsü, Tırmanma Duvarı ve Laser Arena gibi genç ve yetişkinlere de hitap eden alanlarıyla ailecek doyasıya eğleneceğiniz bir mekan olan Macera Adası'na bence Ankara'nın ihtiyacı vardı. Başka AVM'lerde daha çok çocuklara hitap eden mekanların bulunduğunu ve hemen herkesin hafta sonunu AVM'lerde geçirdiğini düşündüğümüzde çok isabetli bir karar olduğunu düşünüyorum.
Ufaklığın bol bol oynadığı, makinelerden bol bol şekerleme ve oyuncak kazandığı gün, elbette ki ben de çok mutluydum :)

Çok büyük bir alana sahip mekanda elbette yüzlerce çeşit oyun ve eğlence unsuru bulunuyordu ve pek tabii hepsini bir günde deneyimlemek imkansızdı. Mesela Bowling ve Çocuk Kasabası, aklımda kalanlar. Bundan sonra ailecek gideceğimiz eğlence mekanımızı bulmanın sevinciyle, daveti için Ankara Anneleri'ne, misafirperverlikleri için Macera Adası'na ve bizi mekan hakkında bilgilendiren Burçin Hanım'a çok teşekkürler...



10 yorum:

  1. Ankaralılar için çok güzel ve eğlenceli bir mekan olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Ne keyifli bir gündü! Biz artık sık sık gideceğiz gibi görünüyor. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Başakçım, çok eğlendik yahu :)

      Sil
  3. Ne güzel olmuş, sizinle birlikte ben de dolaştım taaa buralardan uzanarak. kaleminize sağlık. Hoşça kalın.

    YanıtlaSil
  4. İnsanın bu yaşta çocuk olası geliyor.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir etkinlik oldu ya. Çocuklarımı mutlu görmek beni mutlu etti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl, büyük-küçük herkes eğlenecek ;)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...