Bak Bakalım Blogumda Var mı?

18 Eylül 2013 Çarşamba

Taze Bittiler- 35

Bu ay 35incisini yayınladığım Taze Bittiler serimde, çok ürünlü bir fotoğraf yayınlamak yine bana mutluluk veriyor.
Yine, ay içerisinde bitirmek hedefinde olduğum ürünleri içeren listemde yer alan birçok malzemeyi tüketmeyi başardım. Hadi hemen ürünleri incelemeye başlayalım.
1- Clinique 3 Adımlı Cilt Bakım Seti: Accayip memnun kaldığım bir set oldu. Elimdeki kremler ve toniklerim bittiğinde hemen alıyorum. Yazısı burada

2- Sun Ozon Güneş Sütü: Güneş sütü dendiğine bakmayın, bildiğiniz koyu kıvamlı güneş kremi bu. Koruma faktörünün düşük olması nedeniyle dışarı çıkarken kullanmak yerine, TV-Floresan ışık vs.nin yaydığı ışınlardan korunmak için evde kullandım daha çok. Cilt tarafından kolay emiliyor. Ayrıntılı yazım gelecek.

3- Clean Rose El&Vücut Losyonu: Ellerimden sonra vücuduma uyguladım. Yazısı burada

4- Lady Speed Stick: Bir zamanlar favori stiğimdi. Kaç tane bitirdiğimi hatırlamıyorum. Sanıyorum biraz formülünü değiştirmişler, ya da benim koşturmalarım karşısında stik yetersiz kaldı. Terlemeyi bir türlü önlemeyi başaramadı.

5- Avon Sun 30 SPF Face Cream: Çok çok çok başarılı bir güneş kremi. Uygun fiyatına rağmen performansı muhteşem. Her sezon 1 tane mutlaka bitiriyorum. Hele hele kokusuna bayılıyorum. Yazısı burada

6- Bourjois Allık-  33-Lilas D'or: Fırınlanmış bir ürünü bitirmek çok zor. Uzun süre kullanmama rağmen dibi görünmedi bile. Eh, son kullanma tarihini de görünce vedalaşmamak kendime haksızlık olurdu. Yazısı burada

7- Avon 4'lü Göz Farı: Markanın Color Trend serisine ait kremsi yapıda ve bronz-kahve tonlarda 4 renkten oluşan far seti. Küçücük ambalajına rağmen gramajı çok fazlaydı. Yapısının benzerliği nedeniyle krem rengi olanını far bazı şeklinde de kullandım ve o dönem çok da memnun kalmıştım. O kadar bereketli bir ürünmüş ki, bitmek bilmedi. Yine son kullanma tarihi nedeniyle vedalaşma zamanı gelmişti.

Ve numuneler:
8- Clean&Clear Siyah Nokta Temizleyici Peeling Jel: 6-7 kez kullanabildiğim bu jel hakkında net bişiy söylemem pek mümkün değil. Ama, yapısı, kıvamı, mikro taneciklerinin cildi tahriş etmemesi sebebiyle orjinal boyu alınıp son karar verilebilir düşüncesindeyim.

9- Max Factor 2 in 1 Fondöten&Serum: Renk olarak bana uymadı ama yapısı ve ciltle hemen bütünleşmesi nedeniyle başarılı. Yüzünüzde kalıp gibi durmuyor, kalıcılığı da yeterli.

10- Avon Argan Yağlı Saç Serumu: Paketi açar açmaz mis gibi kokusu yayıldı ve o koku, saçlarımda da uzun süre kaldı. Paketi 2 sefer kullanabildim. Her seferinde saçlarım yumuşacık oldu ve müthiş kolay tarandı. Saç dökülmesi sorunum tamamen bittiğinde kesin alınacaklar listesinde.

6 yorum:

  1. Lady Speed Stick sürekli kullanıyorum menun kaldığım b rürün benim :) çok hoş ürünler bitirmişisin canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de öyleydi Edacım ama bu sefer memnuniyetsizliğim had safhada oldu. Bugünlerde Dove kullanıyorum, müthiş memnun kaldım mesela.
      Evet, bitsin eldekiler, bitsin :))

      Sil
  2. Tebrikler tatlım :) gelsin yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Çiğdemcim. Yeniler için biraz daha sabır ;)

      Sil
  3. Tebrikler ya ne kadar çok şey bitirmişsin, en son bitenler yazımı bile ne zaman yazdığımı unuttum ben :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz daha sık kullanımla bitmeyecek ürün yok sevdacım ;) Elimdeki listeden bitirdiğim ürünün adını silmek ne muhteşem bir duygu, tahmin edemezsin :)

      Sil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...