Bak Bakalım Blogumda Var mı?

5 Ekim 2012 Cuma

Nerede Kalmıştık??

Bayağı uzunca bir süredir kendimi iyi hissetmediğim için eskisi gibi işime gücüme bakamasam da eskiden her ne yapıyor isem yapamasam da yine de yaşıyordum arkadaşlar :) Son 1 ayım biraz zor geçti ama geçti....

Neler mi yaptım bu süre içerisinde?  Öncelikle; pazartesilerden nefret ettim
Her sabah uyanıp işe gitmek zorunda olmamdan da...
Boool bol uyudum
Bool bol yemek yedim
Günlerimi booool bol film izleyerek geçirdim
Hemen hemen hiçbir şeye elimi sürmedim,
Zor ve sıkıntılı günlere rağmen hep gülümsedim
Şimdilerde ise herşey, sanırım ve umarım, biraz daha kolaylaşacak ve biraz daha yoluna girecek
Bu süre zarfında yaptığım şeyler çok kısıtlıydı, ama bu durum yine de benim bol bol fotoğraf çekip ufaktan ufaktan post hazırlığı yapmamı engelleyemedi. Şimdilerde ise biraz gecikmeli de olsa sizlerle paylaşımlarda bulunmaya kaldığımız yerden devam edebiliriz ;)


Kısaca; döndüm arkadaşlar, artık buralardayım ;) Şimdilik size bi "Ceee" yapayım dedim ;)








Dipnot: Fotoğraflar, internetten alıntıdır.




2 yorum:

  1. çok eğlenceli bi post olmuş, hoşgeldin o zaman cnm :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Selmacım, hoşbulduk ;)
    İşin içine Garfield da girince eğlence kaçınılmaz oluyor ;)

    YanıtlaSil

Adsız yorumlar yayınlanmayacaktır, teşekkürler...