Bak Bakalım Blogumda Var mı?

28 Aralık 2012 Cuma

Rimmel London Pro Oje- 359 Little Brown Dress

İsmi ne kadar şirin değil mi? Rengini tam olarak tanımlamak zor; kahve alt tonlu bordo mu yoksa bordo alt tonlu kahve mi kesinlikle net değil :))
Tırnaklarımda 2 kat uygulanmış halini görüyorsunuz, müthiş parlak ve canlı duruyor. Hem sürümü hem de tırnaklardan çıkarılması çok kolay. Ayrıca, sildikten sonra tırnağınızda rengi kalmıyor.
 Tam bir kış rengi ve kesinlikle herkesin oje koleksiyonunda bulunması gereken bir ton :)

27 Aralık 2012 Perşembe

Mini Mini Alışverişler

Hem elimdeki fazla fazla stok ürünler, hem de hali hazırda kullandığım ürünlerin bana yetiyor olması nedeniyle çok sık alışveriş yapmıyorum. Yaptığımda da gerçekten ihtiyacım olan ürünleri satın alıyorum. Dolayısıyla her açıdan karlı bir durum sözkonusu benim için; elimdekileri bitirip taze bittiler postlarımı zenginleştiriyorum, çokluktan kullanmaya sıra gelmeyen ürünler bir bir elime geliyor, son kullanma tarihleri geçmeden stoklarımı eritmiş oluyorum, para harcayacaksam da nedeni yakında doğacak olan miniğim oluyor :))
Son dönemlerde kendim için yaptığım mini mini alışveriş ürünlerim aşağıda:
Watsons'dan 10'lu aplikatör set, pure beauty marka göz maskesi ve golden rose marka, kahve tonlarda 3 adet oje.
Bunlar da BİM alışverişimden. Pofuduk terliklerden numarası ayağıma uyan ve gerçekten diğerlerine fark atacak kadar güzel olan bu cicileri ve akat gardi oje kurutucuyu görür görmez kaptım.

Arada böyle az parçalı alışveriş yapmak da keyifli oluyor sanki, fazla fazla alınca insan ne aldığını bile unutabiliyor bazen, ne dersiniz :))

26 Aralık 2012 Çarşamba

Çekiliş Hediyelerime Yenilerini Ekledim...

Burada başlatmış olduğum yeni yıl çekilişim tüm hızıyla devam ediyor. Öncelikle katılımlarınız ve beni yalnız bırakmadığınız için teşekkürler. Çekilişimi duyurduğum sırada, hediyelerime yenilerini ekleyeceğimi belirtmiştim. Hafta sonu da gerçekleştirdim bu sözümü. Öncelikle, daha önce hediye edeceğimi duyurduğum ciciler:
Veee, çekiliş hediyelerine eklenen yeni ciciler:
1- Kösem Sultan DVD'si,
2- Bir çift küpe,
3- Dr. Qetker Demirhindi Şerbeti,
4- Pantene Pro-V Saç Bakım Kremi,
5- 1 adet uyku gözlüğü,
6- Peyami Safa'nın "Dokuzuncu Hariciye Koğuşu" adlı kitabı.

Toplam 16 farklı hediyem 1 kişiye gidecek ve şanslı sahibini şimdiden şirin kutusunda beklemeye başladı bile :)
31 Aralık 00:00'da sona erecek olan çekilişim için katılım buradan. Bu arada, çekilişin başladığı tarihten itibaren ara ara bazı katılanların eksikleri olduğunu tespit ettim ve konuyla ilgili olarak kendilerine mail gönderdim. Fakat, hala eksikliklerin tamamlandığını göremedim. Dolayısıyla; zeynep üstün, muhsine durmuş, halime, onur inci ve aybüke067 bu eksikliklerin tamamlanmadığı sürece, maalesef çekilişime dahil değilsiniz. İlknur ve kübra'yı da herhangi bir yerde duyuru yapmadıkları için elemek zorundayım.


Miniğimin Tulumu Bitti

Burada bahsettiğim tulumu bitirdim geçtiğimiz haftasonu. Evde bulunan beyaz iple başladım örgüye, yapılışı da çok kolay oldu ve elimde sürünmeden 2 günde tamamladım tulumu. Bildiğimiz düz örgü tekniğini kullandım, ipinden dolayı da ayrıca desenliymiş gibi durdu. Ayrıca yaka kısmını da dikerek bebe yaka gibi gibi durmasını sağladım. Tulumun kenarlarını da annem tığla geçti. Aksesuar olarak da, Ankara'da bulunan meşhur tuhafiye Erdoğan Düğme'den satın aldığım fermuar ve o cici çiçekleri kullandım.
Şimdi ise bebeğim yerine, yavaş yavaş almaya ve yapmaya başladığım cicilerini seviyorum. Gel canım kızım geeel geel, gel :))

24 Aralık 2012 Pazartesi

Tavsiye Meleği Oldum :))

Geçtiğimiz günlerde mailime gönderilen e-posta sayesinde tanıştım Tavsiye Kanalı ile. 2013 yılı Ocak ayında yayına başlayacağı bildirilen site için tavsiye melekleri aranıyor. Amaç, tarafınıza ücretsiz olarak gönderilecek ürünler hakkında yorumlar yaparak görüşlerinizi paylaşmanızı sağlamak. Siteye üyelik için buradan
Şimdilik sadece bayanların üyeliklerinin kabul edildiği bu platforma daha sonra herkes katılabilecek. Vakit kaybetmeden üye olun, ürünleri ilk önce siz deneyin :)

21 Aralık 2012 Cuma

AveSeena ve Kokucuk.com'dan Gelen Cicilerim

Gebeliğim nedeniyle mümkün olduğu kadar kimyasal barındıran cilt bakımı ve kozmetik ürünlerinden uzak durarak, daha çok doğal ürünler denemeye ve kullanmaya çalışıyorum. Tam da böyle bir dönemde AveSeena'dan gelen ciciler beni hem şaşırttı; hem de çok sevindirdi :))
Paket içerisinde deneme boylarında 1'er adet gündüz, gece ve göz kremi ile 1 de yüz maskesi çıktı. En kısa sürede deneyip yorumlayacağım :))

AveSeena'ya ve özellikle de ilgisiyle beni şaşırtan ve şımartan Funda Hanım'a teşekkürlerimle...

Ve bir teşekkür de 12 adet numune göndererek, parfümleriyle beni tanıştıran Kokucuk.com ekibine :))

20 Aralık 2012 Perşembe

Dokuzuncu Hariciye Koğuşu- Peyami Safa

Sevgili Çatı Katı Duygu'nun çekilişini kazandığımda paket içerisine eklediği kitaptı Dokuzuncu Hariciye Koğuşu. Yazar Peyami Safa, psikolojik konulu olan bu kitabında, küçük yaştan itibaren bacağındaki kemik hastalığıyla ilgili sorun yaşayan, karamsar bir gencin hikayesini kendi ağzından kaleme almış.
İnsan ruhunu irdeleyen bu kitapta, olay yaklaşık 3-4 ana kahraman çevresinde geçiyor. Asıl kahramanımızın yaşadıkları ve hissettikleri sebebiyle yer yer beni afakanlar bastı, fakat genel anlamda gayet başarılı bir klasik. Yazarın dili ve anlatımı gayet yalın, yaklaşık 110 sayfa ve akıcı bir kitap. Yıllar önce filmi de çekilmişti bu kitabın ancak benim izleme fırsatım olmadı. Türk edebiyatımızın klasikleri arasında da yer alan bu kitabı mutlaka hayatınızın bir döneminde okumalısınız...

Golden Lady- Boombastic Mascara

Sanırım ojesi dışında ilk kez, farklı bir ürünüyle blogumda konuk ediyorum Golden Lady markasını. Gün geçtikçe büyüyen ve kaliteli bir marka. Bu defa ürünümüz; Boombastic Mascara.
Öncelikle ambalajından başlayalım. Herşeyden önce siyah olması şık görünmesine sebep oluyor, yazı tipi ve rengini de çok sevdim. Tombik yapısı ise tutuşta kolaylık sağlıyor ve sürümü kolaylaştırıyor. 
Fırçasına gelince; plastik uçlu ve silindir şeklinde fırçasının uç kısmına kadar her yerinde olması nedeniyle fırçayı yatay ve dikey şekilde kullanabiliyorsunuz, ayrıca sürümü de çok kolay hale getiriyor.
Mascara, sürdüğünüz anda kirpiklerinize müthiş bir hacim kazandırıyor ve uzunluk veriyor. Kesinlikle kirpiklerinizde ağırlık yapmıyor ve kirpiklerinizi ayırırken rengini de simsiyah yapıyor. Ayrıca, temizlemesi müthiş kolay.
 Kötü yanı ise maalesef ki gün içerisinde akma yapması.

Yine de uygun fiyatlı olması ve her yerde kolaylıkla bulunabiliyor olması sayesinde bu mascara, kendisinin kolaylıkla tercih edilebilir olmasını sağlıyor.

19 Aralık 2012 Çarşamba

Hamile Pantolonum

Malum, gebeliğimin 20. haftası içerisindeyim ve artık bayağı belli olan karnımla arz-ı endam ediyorum ortalıkta :) Daha önceki (maalesef sonlandırılan ilk) gebeliğimde büyük bir hevesle aldığım, fakat giymenin pek de kısmet olmadığı siyah pantolonumla geçirmek istemedim bu güzel süreci. Ne yani, gebeyiz diye bırakacak mıyız kendimizi canım :))
Uzunca bir süre, günlük kıyafetlerimi giyebilme lüksüne sahip oldum, ta ki birkaç hafta öncesine kadar. Karnımsa, son 2 hafta içerisinde bayağı belirginleşti. Sadece 1 pantolonla süreci geçiştirmemek ve bu arada çok da masraf yapmamak için bir DIY projesine imza atmak şart oldu.
Malzemelerimiz: 2 adet anne(fikir benden, el emeği onlardan), 1 adet kapanmak üzere olan bir mağazadan (rakamı söylemeyeyim, gerçekten çok komik bir fiyata) alınan, fiyatına rağmen müthiş kaliteli ve esnek bir pantolon, tuhafiyeden hamile pantolonu için hazır satılan bir esnek kumaş(adını unuttum) ve esnek bir bel lastiği.
 
 Öncelikle pantolonun önünü ve arka kemer kısmını kestik,
Ardından kurdele ile "temiz dikiş" diye tabir edilen işlemi uyguladık. (Dipnot: Kurdele, esnek olmadığı için daha sonra kurdeleyi söküp esnek bir kumaş kullanarak bu işlemi gerçekleştirdik, son fotoğrafta...
Pantolonun iç kısmına, tuhafiyeden aldığım esnek parçayı önce teğelleyip, ardından dikişini tamamladık. Burada dikkat edilmesi gereken nokta; esnek kumaşın özellikle ön bölümünü, ileri aylardaki kocaman karnınızı da düşünerek biraz bol tutmak ;)
Ve son olarak da bel lastiğini kemer mantığında esnek kumaşa dikerek pantolonun üst kısmının üzerimde iyi durmasını sağladık.
10,00 TL'den az bi fiyata gayet güzel bir hamile pantolonum oldu. O kadar içime sindi ki, ayıla bayıla kullanıyorum :))
Emeklerinden dolayı annelerime çoook teşekkürler...



14 Aralık 2012 Cuma

Operasyon: Argo

Bu haftayı, daha çok kültürel faaliyetlere ayırmış gibi olduk özel tercihimiz olmadan :) Dün akşam da yine Ankamall'de yaklaşık 2 hafta önce vizyona girmiş olan Ben Affleck'in hem oynayıp hem de yönettiği Operasyon: Argo filmini izledik.
Konu itibariyle, daha önce sinemada işlenmemiş bir hikaye. 1979 yılında, İran şahının devrildiği o sıcak dönemde, militanların Amerikan Büyükelçilik binasına girerek, buradaki insanları rehin alması ve bu sırada militanların elinden kaçan 6 Amerikan vatandaşının Kanada büyükelçisinin evine sığınmasını anlatıyor. Asıl hikaye ise bundan sonra başlıyor. Akıl almaz bir planla CIA uzmanı olan Tony Mendez'in bu 6 kişiyi kurtarma sürecinin anlatıldığı bu film, özellikle 2. yarıdan itibaren müthiş bir heyecan ve aksiyon silsilesi içerisinde geçiyor. Konu ve süreç çok iyi işlenmiş, kahramanların yaşadıkları duygular, yüzlerine çok iyi yansıtılmış, olay örgüsünde herhangi bir kopukluk yok. Bunların yanısıra, her zaman olduğu gibi Amerika propagandası alttan alttan veriliyor. Olayın Türkiye'de geçen kısımlarında yine her Türkiye'de çekilen film gibi, Türkiye ve Türkler tam Ortadoğulu gibi gösterilmiş. Ve son olarak, İstanbul'da geçen sahnelerin birinde dış mekan olarak Sultanahmet Camii gösterildi ve cami içine girildiğinde Ayasofya'yı izledik.
Yine de herşeye rağmen adrenalini yüksek bir film izlemek isterseniz, hala vizyondayken bir görün derim...

PASTEL’DEN YILBAŞINA ÖZEL YEPYENİ PIRIL PIRIL RENKLER



Pastel yılbaşına özel yepyeni renkler çıkardı .Bu yılbaşı makyajda olduğu gibi tırnaklarda pırıl pırıl parlayacak.
Bu yeni ojeler de diğer Pastel ojeleri gibi Avrupa standartlarında üretiliyor. 4 zararlı madde olan “Toluene, DPT (Dibutyl Phthalate), Camphor ve Formaldehyde resin” maddelerini içermiyor. Pastel Ojeler ilk sürüşte renk verme özelliği, örtücü, kalıcı Patentli formülü ve sararmayı önleyici UV filtreli içeriğiyle hem sağlıklı hem de ışıl ışıl olacak!
Tavsiye Edilen Tüketici Fiyatı : 2,50TL

12 Aralık 2012 Çarşamba

Cildi Kuru Olanlar Dikkat!

Neutrogena’dan Kuru Ciltleri Anında Rahatlatan Formül: Neutrogena Besleyici Bakım Kremi
Neutrogena Besleyici Bakım Kremi , yoğun besleyici formülü ile çok kuru ciltlerde bile anında rahatlama sağlar. Cilde 24 saat nemlendirme sağladığı ve ciltteki gerginliği alarak cildi rahatlattığı klinik olarak kanıtlanmıştır.
Formülü E vitamini ile zenginleştirilmiştir. Cilt bariyerini güçlendirerek cildi dış etkenler nedeniyle oluşabilecek kuruluk problemlerine karşı korur. Tüm vücudunuz ve yüzünüz için kullanabilirsiniz.
Dermatologlar tarafından test edilmiştir.
Ambalaj şekli :300ml
Tavsiye edilen tüketici fiyatı: 12,90 TL

Uçuş

Dün akşam, eşimle birlikte uzun zamandır pek yapamadığımız bir aktiviteyi gerçekleştirmek üzere Ankamall'deydik. Şöyle keyifle izleyeceğimiz bir film olsun, madem uzun zaman sonra gidiyoruz diye düşündük ve vizyona geçtiğimiz hafta giren Denzel Washington'un başrolde olduğu "Uçuş" filminde karar kıldık.
Film; alkolik ve bağımlı bir pilotun, yine kötü hava şartları içerisinde üstüne üstlük alkollüyken yaptığı kaza ve sonrasını anlatıyor. Denzel Washington'un canlandırdığı Whip karakteri, tam anlamıyla sorumsuz, umursamaz, hayatta çok fazla başarı elde edememiş; fakat uçuş konusunda muhteşem sayılabilecek bir pilot. Zaten bu yüzden de 102 kişinin bulunduğu uçak kazasında sadece 6 kişi ölüyor. Ve bu kaza sonucu kahraman pilotumuzu aklamak üzere verilen mücadele ve buna karşılık Whip'in davranışları filmin gidişatını büyük ölçüde etkiliyor.
Süre olarak uzun sayılabilecek bir film ve oyunculuklar gayet başarılı. Olay örgüsü Whip karakteri üzerinde yoğunlaşmış, fakat yan karakterler de bayağı yüksek performans sergiliyorlar. Yalnız, dikkatimi çeken tek nokta, filmi izlerken müziğin kulağıma gelmemesi oldu. Tabii ki müzik vardı, ama filmle bütünleşememiş, dolayısıyla eksik ya da yarım kalmış gibiydi.
Özellikle de kış döneminde en çok yaptığımız aktivitelerden biri olan sinemaya gitmek için film arayışındaysanız, bu filmi izleyebilirsiniz.

*Dipnot: Afiş, internetten alıntıdır.

10 Aralık 2012 Pazartesi

Hafta Sonundan Kareler...

Herkese mutlu bir Pazartesi diliyorum :)
En sonunda geçtiğimiz hafta sonu kendimi daha enerjik ve daha az sıkıntılı hissettiğimden olsa gerek, birbissürü bişiyler yaptım. Yaptıklarımı fotoğrafladım, işte buradalar...
Öncelikle annem için dekoratif bir yastık ördüm. Bunu örmeye geçen hafta başlamıştım, detaylar daha sonra :)
Bu da miniğim için. Uyku tulumu olarak düşünüyorum, bakalım becerebilecek miyim :)
 Ve, elimdeki son şişelerden yine bir eve bereket dolsun ;)
Son olarak da kardeşimin benden istediği kutu. İçerisine deterjan ve temizlik malzemelerini koyacakmış.
İlham perisi çok feci geldi, zihnim ve ellerim durmuyor :)) Sanırım, doktorumun "2. trimester dönemi balayı dönemindir, keyfini çıkar" lafı benim hayatımda yeni yeni yer ediyor :)) Blogumda bir sürü geri dönüşüm projesi yer alacak hanımlar, takipte kalın ;)

6 Aralık 2012 Perşembe

Flormar Terracota Allık-46

Flormar'ın en sevdiğim ürünlerinden biriyle karşınızdayım bugün. Her mevsim çook severek kullandığım, yüzüme de gayet güzel ışıltı ve renk veren terracota allıklar içerisinde en meşhurlarından 46 numara olanı.
Rengi itibariyle, daha çok esmerlere ya da bronz tenlilere yakışacağımı düşündüğüm bir allık bu. Yapıları sedefli olduğu için ciltte gayet canlı duruyor. Dolayısıyla solgun bir teniniz varsa ışıltı ve canlılık vereceği kesin.
Fotoğrafta ışık itibariyle biraz soluk çıkıyor ama rengi, bayağı bildiğiniz turuncu.

Bu allığın tek dezavantajı; fırçaya sürerken tozutuyor olması. Gramaj olarak bu kadar fazla ürün başka türlü nasıl biter, o da ayrı bir konu. Yaklaşık 1 yıldır sıklıkla kullanıyorum, gördüğünüz kadarı duruyor hala.
Flormar, Yves Rocher ile birleştikten sonra da hala bu ürünlerin satışını gerçekleştiriyor mu bilmiyorum ama, bir yerlerde görürseniz ve henüz deneme fırsatınız olmadıysa bir şans verin derim.



4 Aralık 2012 Salı

Bu Yılbaşının Modası Altın Parlaklığı!‏

Pastel Glitter Eye Liner Pratik kullanımı ve pırıltılı görünümü ile gözlerinizdeki ışığı ortaya çıkartır, bakışlarınıza eşsiz bir anlam katar.
Tavsiye edilen tüketici fiyatı :8,99TL 
PASTEL OJEYLE TIRNAKLAR HEM SAĞLIKLI,HEM GÜZEL…
İlk günden beri Avrupa standartlarında üretilen, sizlerin de severek ve güvenerek kullandığı Pastel Ojelerde sağlığa zararlı maddelerin olmadığını BİLİYOR MUYDUNUZ?
Pastel sağlığınızı düşünüyor ve size zararlı bu 4 maddenin hiçbirini içermiyor;“Toluene, DPT (Dibutyl Phthalate), Camphor ve Formaldehyde resin”
Daha uzun süre dayanıklı manikürleriniz için, ilk sürüşte renk verme özelliği, örtücü ve kalıcı Patentli formülü ve sararmayı önleyici UV filtreli içeriğiyle Pastel Oje uyguladığınız tırnaklarınız, hem sağlıklı hem güzel…
PASTEL OJELERİNİZLE MANİKÜRLERİNİZ SAĞLIK DOLU!
Tavsiye edilen tüketici fiyatı:  2,50TL 

3 Aralık 2012 Pazartesi

Yılbaşı Çekilişi Yapıyorum, Duymayan Kalmasııııınnnn :))

Dipnot: Aşağıda fotoğrafı görülen hediyelerin yanına yenilerini ekledim. Buradaki postumda...

Eveet, Aralık ayına geldik ve bu da bir yılın daha sonu, yeni bir yılın ise başlangıcı demek. Ben de blogumda naçizane, birini sevindirmek istedim. Sizin için ilk aşamada seçmiş olduğum ciciler aşağıda. Şimdilik ürünler bunlar. Fakat içerisine birkaç ekleme daha yapıcam.
1- Botany marka yeşil çay,
2- Cappuccino (3 adet),
3- Rausch Avokado özlü saç bakım kremi numunesi,
4- Gabrini Işıltılı Eyeliner,
5- Alix Avien oje,
6- Makyaj Temizleme Mendili,
7- Pantene Pro-V Onarıcı Bakım ve Nem Terapisi,
8- Avon Çift Taraflı Göz Kalemi ve Farı(Teal),
9- Rapsodi marka orjjinal boy tester ruj,
10- Rose Turka Nemlendirici Krem.
 
Bu cicileri kazanmak için ne yapılması gerektiğini artık biliyorsunuz:
1- Blogumun ve satış blogumun izleyicisi olun,
2- Blogunuzda ya da facebookta duyurun(Twitter hesabım yok. O yüzden mutlaka blog ya da facebook'ta duyurulmalı.)
3- Yılbaşı planınız belli oldu mu, bizlerle paylaşsanıza.
4-Duyuru linkinizi, mail adresinizle birlikte yorumunuzda bildirin.
Hepsi bu kadar, adsız yorumları kesinlikle kabul etmiyorum. 31 Aralık saat 00:00'a  kadar vaktiniz var, 1-2 gün içerisinde de kazananı açıklarım. Hdiyeler 1 kişiye gidecek ve kargo tabii ki bana ait. Herkese bol şans!

Taze Bittiler- 26

Aralık ayına ve yılbaşı moduna girdiğimiz şu günlerde blogumun ilk postu "Taze Bittiler" olsun dedim ve 26. Taze Bittiler postunu hemen sizlerle paylaşayım :) Önce fotoğrafımız gelsin...

Geçtiğimiz Kasım ayında gördüğünüz gibi orjinal boy olarak bitirebildiğim 2 ürünüm var. Ve hatta önümüzdeki taze bittiler postlarımda da numune ürün çok göreceksiniz. Orjinal boy ürün almamaya devam ediyorum, ve bu da elimdeki numuneler bitmediği sürece devam edecek. Ürünlere geçecek olursam;

1- Neutrogena Yüz Yıkama Jeli: 3-4 kez kullandım bu numuneyi. Zaten herşeyden önce misler gibi greyfurt kokusu bile kullanma nedeni sayılmalı. Ayrıca ciddi anlamda gıcır gıcır temizliyor.

2- Bodysol Sos Dudak Onarıcı: Kendisinden burada bahsetmiştim. Açıkçası tamamen bitmiş bir ürün değil ama çok sıkıldım, elimde Nivea vardı, onu kullanmaya başladım bile :)

3- Naturel Susam Yağı: Gittikçe genişleyen vücudum ve özellikle de karın- basen bölgelerim için kullanıyorum. Kimyasal maddeler içeren koruyucular yerine doğal olanını tercih ediyorum. Bu nedenle de sıraıyla kakao yağı, badem yağı ve susam yağı kullanıyorum. Pehlivan gibi yağlanıyoruz bakalım, işe yarayacak mı göreceğiz.

4- Avon Clinical Berrak Görünüm Veren Serum: Koyu renk lekelerle mücadele ediyor ve cildin parlak bir görünüm almasına yardımcı oluyor. Bu numune kutusunun ikincisini bugünlerde bitirmek üzereyim. Dolayısıyla rahatlıkla söyleyebilirim ki, işime yarıyor.

5- Avon Ruj- Charged Cherry: Mega Impact serisinden olan bu rujun numunesi çok severek kullandım. Yazısı burada. Ne yazık ki, elimdeki onlarca ruj ve numune bitmeden yenisini almak haram bana...

6- Pure Beauty Aqua Gel: Bu ürün hakkında net bişiy söyleyemem, bunun için yeterli gelmedi numunesi çünkü.

7- Bioderma Sebium AKN Günlük Bakım Kremi: Bu kremden elimden 3-4 tane daha var ve kesinlikle çoook memnun kaldım bu kremden. Özellikle de gebelik döneminde cildim bu kadar hassaslaşmışken çok işime yaradı. Herşeyden önce cildimi rahatlattı, gayet güzel nemlendirdi ve bu aralar favorim oldu.

8- Bekirağa Limonlu Doğal Sabun: Gebelik dönemimde kimyasal içeren duş jeli yerine doğal sabun kullanmayı tercih ediyorum. Bir defa duş sırasında yanlışlıkla eşimin duş jelini kullanma gafletinde bulundum, aman Allah'ım! Kaşıntıya dayanamayıp bu sefer duş jelinden temizledim kendimi. Ve ne kadar doğru bir tercih yaptığımı yeniden anladım. Bu sabunu Antalya'dan almıştım, iyi ki çok çok almışım diyorum, şimdi gönül rahatlığıyla cildimde kullanıyorum.

Hadi bakalım, Aralık ayında neler bitecek???

Yazılarım E-mailinize Gelsin ;)